6 Ekim 2007 Cumartesi

Desteksiz mi? Bence imkansız...

Bugüne kadar hangi eylemimizi birilerinden yardım veya destek almadan yaptık ki... Yürümeye başlarken dahi birileri elimizden tuttu düşmeyelim diye...

Ben de hayatım boyunca sürekli birilerinden destek gördüm. Ailemin desteğini görmezden gelmem tabi ki mümkün değil. Ama esas konu bana bu denli yardımcı olan bir grubun hakkını nasıl ödeyeceğimle ilgili. En azından bunu deneme fırsatım var ve vakit kaybetmeye de gerek yok.


Belki de mesleğimi seçmemde büyük bir etkisi olmuştur Internetin. Tabi ki doğru kaynağa ulaşmak eskiden o kadar da kolay değildi. Şans da büyük bir koz tabi ki.

Programlamayı Programlama.com sayesinde seçtim, DelphiTurkiye.com sayesinde geliştirdim desem yalan olmaz. Bu kadar kahrımızı çeken insanı bir araya getiren başka bir güç de olamaz diye düşünüyorum.


Bu yazıyı sadece ve sadece onlar için yazıyorum.

Programlama hayranı insanlar için...
Hepinize ayrı ayrı TEŞEKKÜR EDERİM.

Hiç yorum yok: